Temmuz 2017
Firmalara Özel Tasarlanan Eğitimler
Firma çalışanlarına yönelik olarak hazırladığım, farkındalık ve davranış değişikliği yaratarak uygulamalı ve interaktif olarak düzenlediğim, yarım günlük 3 ya da 4 saatlik eğitimler aşağıdaki gibidir. Kimi zaman firma sahasında kimi zaman açık alanda kimi zaman [...]
İş Planı – Proses Yönetimi
Talep, beklenti ve şartları karşılamak prosesin planlanmış olan kural, prensip ve sisteme göre gerçekleşmesini takip etmek üzere prosesin sürekli izlenmesi ve ölçülmesidir. • Ana Prosesler; Kuruluşun Müşteriye Sunduğu Üründe Direkt Etkisi Olan Ve Stratejik Öneme [...]
Problem Çözme ve Karar Alma Teknikleri
KAFAMDA ÇOK SORU İŞARETİ VAR… Problemin tanımlanması, öğelerinin analiz edilmesi, çözüme doğru yönlendirici adımların belirlenmesi etkili ve doğru kararları daha çabuk olmamıza yardımcı olur. Böylesi bir yaklaşım bazı teknikleri ve bu teknikleri uygulayacak becerileri gerektirmektedir. [...]
Etkili Dinleme ve Geribildirim Teknikleri
“Dil söyler kulağa değer, Kalp söyler, gözden geçer, kalbe girer.” Türk atasözü Günlük yaşamımızda dinlemeyi unutur ve sadece duymaya başlarız. Duymak ile dinlemek arasındaki farkı görmek ve geribildirimi etkili kullanmanın yollarının aktarıldığı bir oturumdur. Hedef [...]
Etkili İletişim Becerileri
Kalabalıklar arasında farklılaşmak ve geleceğe hazır olmak… İletişim ne demektir ? 1. Bildirişim, haberleşme, komünikasyon. 2. Telefon, telgraf, televizyon, radyo vb. araçlardan yararlanarak yürütülen bilgi alışverişi, bildirişim, haberleşme, muhabere, komünikasyon. 3. Bilgi ve deneyim alışverişi. [...]
Anlaşmazlık Çözüm Yöntemleri
“İhtilaf yaratarak başarılı olmak imkansızdır.” Akio Morita Anlaşmazlık Çatışma nedir? 1. Aynı anda ortaya çıkan birbirine karşıt ya da eşit derecede çekici dilek ve isteklerin bireyde yarattığı ruhsal durum. 2. Birbirleriyle uyuşmayan dilek, istek ya [...]